Eindverslag. - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van rogerenlilian - WaarBenJij.nu Eindverslag. - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van rogerenlilian - WaarBenJij.nu

Eindverslag.

Door: Lilian

Blijf op de hoogte en volg rogerenlilian

01 November 2012 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Goede morgen allemaal.
Aan alle leuke dingen, komt helaas een einde.
Maar we hebben een reis achter de rug, die we ons leven lang niet meer zullen vergeten. Het is hier nou vrijdagmorgen 9.00 uur. Bijna klaar voor vertrek.
Hier dan een eindevaluatie van onze 4 weken rondtrekken in de camper.
Daar het onze eerste vakantie met de camper was, hadden we beide zoiets van, het kan meevallen of we hebben zoiets van nooit meer.
Nou ik kan jullie vertellen, ondanks dat het wel best vermoeiend is af en toe,
is het ons heel goed bevallen. In totaal hebben we dan ook 4500 kilometer afgelegd. We hadden meestal mooie campings met geweldige faciliteiten, soms ietsje minder. Wil niet zeggen dat deze slecht waren, absoluut niet, maar de een heeft een mooier uitzicht, terwijl de ander weer mooiere voorzieningen hadden. Ze waren wel allemaal heel netjes. Om New Zealand echt goed te leren kennen, was onze tijd nog te kort. We hebben dan ook zo weinig mogelijk excursies gemaakt, om zo meer tijd over te houden om zelf mooie plekken te ontdekken. En dat is ons zeker gelukt. Eigenlijk zou je op elke camping 2 nachten moeten verblijven, maar dan hadden we nog 4 weken nodig gehad. Wat we graag hadden willen zien in onze voorplanning, is gelukt, behalve Tongariro Nationaal park op het Noorder Eiland hebben we vanwege het slechte weer niet kunnen bezoeken. Het weer is ons ook meegevallen. Hadden op meer regen gerekend, maar alles bij elkaar hebben we 3 dagen regen gehad, waarvan nog niet eens de gehele dag. Verder hebben we al die tijd geen tv. gekeken niet geïnternet, behalve onze verslagen vastgelegd en hebben we 24 uur op elkaars lip gezeten dik 4 weken lang. Een goede test voor een relatie en we vinden allebei dat we geslaagd zijn. Je moet toch de tijd samen invullen en dezelfde interesses hebben, taken verdelen etc. Een aanrader voor iedereen die ooit van plan is om zo een reis te gaan maken. De tijd is voor ons omgevlogen, dagen waren soms te kort. We zullen de mooie natuur, het links rijden, en vooral het laddertje om naar bed te gaan, gaan missen.
We hopen dan ook dat jullie iets hebben kunnen mee proeven van onze reis en genoten hebben van de verhalen en de foto’s.
Dat wij ervan genoten hebben, mag duidelijk zijn.
Nogmaals bedank voor degene die ons gevolgd hebben op onze trip en we zien jullie weer wanneer we back in Town zijn.

Groetjes Roger & Lilian.

• 01 November 2012 - 23:14

Josette:

Fijn te lezen dat jullie zo genoten hebben. Goede reis terug.

• 01 November 2012 - 23:14

Josette:

Fijn te lezen dat jullie zo genoten hebben. Goede reis terug.

• 01 November 2012 - 23:26

Jan Janssen:

Hallo Lilian en Roger,

Ik heb al jullie indrukwekkende verslagen gelezen en jullie enthousiasme geeft aan dat het een geweldige reis is geweest. Ben benieuwd naar jullie verhalen als jullie weer thuis zijn.
    Have a safe trip home!!

Groeten,
    Ria en Jan

• 02 November 2012 - 23:35

Marjon Breuls:

Een bekend spreekwoord , tijd vliegt als het leuk is
    ik denk dat dit voor jullie zeker het geval is , en inderdaad zal deze reis jullie nog heel lang achtervolgen, in de goede zin van het woord.
    nu nog veilig thuis belanden , en op naar t volgende avontuur, een nieuw nestje!
    groet Marjon huub

• 04 November 2012 - 10:21

Anja:

Het is helaas voorby ja, maaaaaar deze belevens, vergeten jullie nooit meer, was mooi om jullie te volgen in verslag en foto`s, niet te verlyken natuurlijk om het zelf mee te maken en te zien, geweldig.
    Veilg thuis